ewa-gs

Imię i nazwisko

Dr n. med. Ewa Gińdzieńska-Sieśkiewicz

Specjalizacja

Specjalista reumatolog i specjalista chorób wewnętrznych

Wykształcenie

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku

Dr n. med. Ewa Gińdzieńska-Sieśkiewicz

Doktor nauk medycznych, specjalista reumatolog i specjalista chorób wewnętrznych, który w swojej praktyce zajmuje się wieloma pacjentami ze schorzeniami reumatycznymi oraz internistycznymi.
Od ponad 25 lat pracuje jako adiunkt, starszy asystent w Klinice Chorób Wewnętrznych i Reumatologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku.

Jest również nauczycielem akademickim w Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, uczy polskich i zagranicznych studentów oraz młodych lekarzy wiedzy z zakresu reumatologii i chorób wewnętrznych.

Jest wieloletnim koordynatorem oraz wykładowcą kursów z zakresu kapilaroskopii, leczenia i rozpoznawania twardziny układowej oraz innych układowych chorób tkanki łącznej. Od wielu lat bierze udział w badaniach klinicznych z zakresu reumatoidalnego zapalenia stawów, dny moczanowej, choroby zwyrodnieniowej stawów, osteoporozy. Leczy wielu chorych zgodnie z najnowocześniejszymi trendami medycznymi

Jest wieloletnim specjalistą z zakresu nowoczesnych terapii (np. leczenia biologicznego) w wielu chorobach zapalnych stawów

Posiada liczne Europejskie oraz Polskie certyfikaty umiejętności z zakresu badań mikrokrążenia - kapilaroskopii oraz USG stawów w chorobach zapalnych.
Odbyła również liczne szkolenia międzynarodowe oraz staż w najlepszym europejskim centrum leczenia chorób reumatycznych oraz badań kapilaroskopowych pod okiem Profesora Maurizo Cutolo - Genua, Włochy

Wieloletni Członek Polskiego Towarzystwa Reumatologicznego.

Ciągle poszerza swoją wiedze o liczne sympozja i kursy polskie oraz zagraniczne zarówno z zakresu reumatologii jak i chorób wewnętrznych
Jest autorem ponad 85 publikacji z zakresu reumatologii w renomowanych czasopismach w Polsce jak i za granicą

Certyfikaty