dr-iza

Imię i nazwisko

Dr n. med. Izabela Domysławska

Specjalizacja

Specjalista reumatolog i specjalista chorób wewnętrznych

Wykształcenie

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku

Dr n. med. Izabela Domysławska

Specjalista reumatolog i chorób wewnętrznych.

Pracuje jako adiunkt, starszy asystent w Klinice Chorób Wewnętrznych i Reumatologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku od 1995r. Zajmuje się leczeniem schorzeń zapalnych stawów, tkanki łącznej oraz choroby zwyrodnieniowej stawów. Zajmuje się pacjentami hospitalizowanymi w Klinice Reumatologii oraz prowadzi ambulatoryjnie chorych w Poradni Reumatologicznej.

Dr I. Domysławska jest nauczycielem akademickim w Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, uczy polskich i zagranicznych studentów oraz młodych lekarzy wiedzy z zakresu reumatologii i chorób wewnętrznych

Od wielu lat bierze udział w badaniach klinicznych z zakresu reumatoidalnego zapalenia stawów, dny moczanowej, choroby zwyrodnieniowej stawów, osteoporozy, badając najnowocześniejsze leki dostępne w leczeniu chorób zapalnych i zwyrodnieniowych stawów.
Także w codziennej praktyce zajmuje się leczeniem biologicznym, od 2001r stosuje leki biologiczne u pacjentów z zapalnymi chorobami stawów. Odbyła liczne szkolenia oraz uczestniczyła w wielu zagranicznych kursach i akademiach doskonalących wiedzę, dotyczącą leczenia biologicznego.

Posiada liczne Europejskie oraz Polskie certyfikaty umiejętności z zakresu badań USG stawów w chorobach zapalnych. Umiejętność ta na co dzień poszerza możliwości diagnostyczne i terapeutyczne w prowadzeniu pacjentów z zapaleniami stawów oraz chorobą zwyrodnieniową stawów.

Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Reumatologicznego od wielu lat, a od 2017r prezesem Białostockiego oddziały Polskiego Towarzystwa Reumatologicznego.

Ciągle poszerza swoją wiedze o liczne sympozja i kursy polskie oraz zagraniczne zarówno z zakresu reumatologii jak i chorób wewnętrznych. Jest także wykładowcą na licznych krajowych sympozjach z zakresu reumatologii w szczególności z zakresu leczenia biologicznego.

Certyfikaty